Angående föregående inlägg

Svar till Anonym:

Nog vet jag att om man verkligen vill sno något (i det här fallet privata bilder från en blogg) så kan man aldrig helt hindra någon. Däremot kan man göra det svårare. Det gäller även när man sätter ett lås på en cykel eller ett larm på en bil... det hindrar inte tjuven från att sno cykeln eller att göra inbrott i bilen, men det försvårar det hela. Alltså är det mer en markering till andra att låta mina grejer vara.

Ni som däremot gärna vill ha en bild som ni sett på bloggen får självklart gärna fråga mig och då brukar det aldrig vara något problem, eftersom de flesta som läser här inne är familj eller vänner till oss:)


Kommentarer
Anna skrev:

Jo, det går bra med sömnen. Hon äter nog 2-3 gånger per natt beroende på hur länge vi ligger. Men nu är vi uppe hos mormor och morfar så några rutiner finns inte riktigt. :)

2009-09-19 @ 15:06:00
URL: http://annastickar.blogspot.com
Anonym skrev:

Menade inget illa med föregående komentar och jag skulle aldrig ta dina bilder. Men tänkte ändå bara säga det så att du vet om det. =)

2009-09-19 @ 15:42:29
Liw skrev:

Tack för tipset, har funderat å hur man löser det där :)

Tack och bock!



Hoppas ni har en lugn och skön helg, här är det verkligen höst nu :) Helt underbart!



MÅnga kramar till er alla :)

2009-09-19 @ 20:14:42
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Liw skrev:

Du har blivit utmanad :)

2009-09-20 @ 00:22:29
URL: http://preggomonster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0