Saker och åter saker...

Under denna flytt har jag bestämt mig för att inte en enda pinal som egentligen ska kastas ska få följa med! Blir lika irriterad varje gång jag har flyttat och när man packar upp på nya stället har gammal reklam och annat skräp bara följt med i förbi farten. Men inte den här gången! Nej, har blivit en hel del till insamlingar, soprum och bekanta som velat ha en del grejer.

Känns bra, känns bra... men är samtidigt lite jobbigt då jag är en sån som kommer ihåg VARJE lite grej! Vem jag fick den av, när jag fick den osv, osv....

Nä, slutslappat, dax o packa vidare.

Kommentarer
Johanna skrev:

Man blir så sentimental när det gäller sådant. Det är svårt att kasta ibland, men så skönt att bli av med saker som egentligen bara skräpar! Lycka till :)

2009-05-23 @ 14:21:45
URL: http://hannisey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0