Helgen som regnade bort...

Igår åkte vi ut till stugan. På kvällen grillade vi och bara hade det mysigt vid vedspisen:)
Idag hade mamma ordnat examensfika för mig och Robert! Tyvärr regnade allt bort och de allra flesta valde att komma en annan dag, vilket de ju faktist gjorde rätt i. Lite fika blev det ändå. Familjen från Bondgården kom ner och fikade och vi fick 500 kr på IKEA av dem! Jättefin present som verkligen kommer komma till användning! N och R, våra grannar, kom också förbi en snabbis och av dem fick vi en jättefin vit skål som det står med röd text JORDGUBBAR på! Presenterna är verkligen inte det viktigaste, hade bara sett fram emot att träffa alla väldigt mycket, men nu sprider vi ut det roliga istället:)
Alla som inte kunde komma pga av skitvädret ska vi bjuda på fika en annan dag:) 

I torsdags när vi hälsade på min pappas gamla faster Agnes fick vi 500 kr av henne också. Så nu har vi lite slantar att åka och handla nödvändiga grejer för. Bland annat ska vi köpa en badrumsmatta, tvättkorg, eventuellt nya badlakan och sen en massa smågrejer som behövs till bebisens ankomst så som sängkläder till spjälsängen, täcke och kudde till barnvagnen mm. Kanske blir det en sväng iväg imorgon, för det ska tydligt bara regna imorgon också... Vad är det här för sommar egentligen!?!

Kommentarer
Josse skrev:

Hihi ja det är så lustigt hur bebben kan göra i magen :D Ååh hundar är så härliga, Nino har varit borta sen igår nu jag saknar honom redan men han kommer inte hem förrän på tisdag! Men han kan behöva lite semester från matte och husse också :)



Jag mår bara bra annars, imorgon går jag in i v 34. Ska till bm på tisdag nu till veckan det ska bli intressant då ska jag även väga mig och lämna ett glukosprov :) Hoppas du får hjälp med händerna när du ska till arb terapeuten. Mår du bra annars?



Kram!

2009-06-14 @ 23:52:59
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Hanna skrev:

hej! vilken mysig blogg du har! och va spännande med en bebis i magen... =) inte långt kvar nu! när är du beräknad?

passar på att tipsa om en tävling i min blogg oxå: http://hannaofsweden.blogg.se/2009/may/min-forsta-tavling.html



ha en fin måndag! kram hanna

2009-06-15 @ 10:11:26
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Anonym skrev:

Vad härligt att få lite extra pengar, det behövs ju verkligen just nu!



Jag har mest ont i magen och övre delen av ryggen. Höfterna känns oförskämt fräscha!



Jag har tyvärr fått en riktig extra skjuts på sammandragningsfronten... Känns som värkar...

2009-06-15 @ 14:02:15
Lovisa skrev:

Kommentaren ovan är från mig! :-)

2009-06-15 @ 18:10:28
URL: http://lofsan.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0