Dagen med tjejerna!

Idag träffade jag mina gamla vänner Jenny och Sanna! Jenny och jag har gått i samma klass sen ettan på lågstadiet (förutom under 8:an och 9:an när jag gick i en annan skola, vi firar alltså 18 år som vänner i år!:)) ända tills vi gick ut gymnasiet. Sanna kom in i vår klass under gymnasietiden.

Vi gick och åt en helt underbar lunch, både till smak och utseende, innan vi tog en sväng i några klädaffärer. Men att prova kläder som höggravid ska man inte göra. Inte ens ett enkelt linne, spegelbilden var inte så smickrande... Men men, det gör mig inte så mycket:)

 
Två av våra goda sallader!
Därefter tog vi oss ner mot kajen och åt glass:) Åh, vilken härlig dag vi fick tillsammans i det underbara vädret! Hoppas ni andra haft en lika bra dag:)


Jenny och Sanna!


Sanna och jag badar våra fötter. Mina blev väldigt svullna av värmen idag, så att kyla ned dem var skööönt! Undrar om inte första doppet för i år kommer i helgen...


Sanna och Jenny:)

Kommentarer
Josse skrev:

Jaa det blev bättre hihi, det är alltid när jag är hungrig som jag blir på dåligt humör ;) Nu har jag dock varit proppmätt i 3 timmar istället haha.



Det är jobbigt att vara ifrån varandra, jag och johan hade typ inte sovit utan varandra på 5 år när jag förra sommaren åkte iväg och reste med en kompis i nästan en månad. Det var det värsta jag gjort haha jag saknade honom så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag reser aldrig iväg utan honom igen, inte så länge iallafall ;)



Härlig dag ni verkade ha haft, kul att umgås med kompisar och särskilt barndomskompisar. Det blir alltför sällan ibland! Kram

2009-06-25 @ 22:24:21
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0