Magbild vecka 26 (25+4)!

Här kommer veckans magbild en dag för sent.


♥ Vecka 26 (25+4) ♥


Och framifrån:)

Nu är magen uppe i 100 cm runt om!

Idag fick jag brev från Bostaden och som tack för att jag fyllde i nån kundundersökning fick vi 4 Trisslotter! Schysst!
 

När jag kom hem idag från labbet tog jag en promenad och Robert tog årets första sväng på inlinsen! Åh va kul det såg ut! Men det blir inget åkande för mig så länge lillen är i magen. Nu ska vi strax ner på stan och gå på årets spex från Umespexarna, ska bli skoj!:)

Kommentarer
Josse skrev:

Din mage växer också, blivit en riktig fotboll nu;) Nice!



Hoppas ni vinner på trisslotterna:D Kram!

2009-04-23 @ 18:50:09
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
teddy skrev:

Hej hej godkväll vänne. Mysigt med inlines men jag förstår att du inte vågar så länge du har sötnöten i magen. Fina bilder har du men det vet du redan. Så mysigt att se gravida magar. Man får aldrig nog. Känns som att alla är gravida utom jag :/

Skönt att du snart är färdig med examensarbetet.

kram kram

2009-04-23 @ 20:41:15
URL: http://caitlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0