I Umeå igen!

Sent igår kväll kom vi hem till Umeå igen. Vi har haft det jätte bra uppe i Kiruna hos Roberts familj samt hos hans mormor i Pajala. Ätit gott och mest bara slappat. Två bastubad har vi hunnit med också och en sväng över till Finland:)


Skylten på finska sidan.

Mumin-läsk och Smurffi-läsk som bara finns i Finland:)


Roberts mormors jätte söta lamm! Alla fick inte plats på bilden tyvärr.

Fick min examenspresent också av Roberts familj. Hade inte väntat mig någon present alls, så jag blev jätte förvånad och självklart jätte glad! Det var en jätte fin Tornedalsring i silver och ett silverhalsband med ett hjärta! Trivs redan i smyckena och har haft dem på mig sen jag fick dem i söndags:) Tack så jätte mycket igen!
Klicka på de små bilderna för att få dem större. Var lite svårt o fota ringen bara...





I lördags gick vi också in i vecka 25 enligt ultraljudet! Och imorgon är det dax för nya magbilder:)


Paketen innehållandes alla bebiskläder vi fick! Men kläderna får ni se i nästa inlägg, finns inga bilder på dem än. Så ni får vänta lite till:)

Kommentarer
Nadja skrev:

Jätte fina smycken :D

2009-04-14 @ 22:59:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Fru Evelina skrev:

vad kul att besöka kiruna! jag har frågat fredrik om vi inte kan åka dit när vi är i norrland, men han säger att det bara är en gruva där och inget mer i stort sett haha...

vilka fina smycken du fått! förstår att du gillar dom!





kram

2009-04-15 @ 11:40:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Eva Ljungkrantz skrev:

Vilka fina smycken! Vad dom är snälla! Puss o kram.

2009-04-15 @ 17:50:59
Josse skrev:

Låter som en trevlig helg! Nu väntar jag på bilder på presenterna och på maggen ;D

KRAM

2009-04-15 @ 18:23:14
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0