Power Meet 08!

Så har då Power Meet 2008 här i Västerås gått av stapeln! På fredagen hade vi turen att få se Sveriges första drive-in bröllop! Över 70 vigslar hann de 8 prästerna med på fyra timmar! (tror det var 8 prällar). Det tycker jag var en riktig höjdpunkt! Enkelt, vackert och romantiskt (faktist:))


Skylten som visade vägen åt brudparen:)


Lögarängs-rakan, den "riktiga" Power Meet sträckan. Men den sträcker sig runt hela stan.

På lördagen trotsade jag och Robert det halvdåliga vädret samt frånvaron av folk vi känner. Dock var det det första vi gjorde när vi kom ner till Lögarängen, att vi träffade 6-7 stycken gamla vänner från Röda Kors-tiden:) Lite senare, när vi bestämde oss för att gå hem, ser vi helt plötsligt mina vänner som jag varje år brukar få åka med! Trodde inte att vi skulle få plats två stycken, men som Andreas sa, finns det hjärterum finns det stjärerum:) Så istället för hemgång kl 23 kom vi hem nångång på natten vid två:D Vet faktist inte hur många år det är jag har haft turen att få åka med dem, tillräckligt många för att ha tappat räkningen iallafall, och nu blir det inte Power Meet på riktigt förns man sitter i en bil!


Vad vore väl en raggarbil utan Wunderbaum och tärningar?;)

Mer att läsa och se från Power Meet finns på Roberts blogg:) http://kaegglan.blogg.se

På återseende! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0