Dags för uppdatering!

Ojoj, nu var det ett tag sen jag skrev någonting här, och det verkar som om vissa saknar det:)
Under praktiken bara svischar dagarna förbi och det känns inte som om det händer något speciellt alls...

Under veckan har det varit mest, äta, sova, praktisera, sova... inte så spännande med andra ord. Men sen fick Robert svar från ett av sommarjobben...det i Kiruna. Så han ringde o kollade med det i V-ås, men där stod han som reserv...Inte så goda chanser att få det med andra ord. Så vi ställde in oss på en sommar med 9 veckor ifrån varandra:( Men i fredags (dagen han skulle svara ja till Kiruna-jobbet) ringde de från Västerås och han hade fått jobbet! På ABB! Gissa om det var två som var VÄLDIGT glada här hemma under fredagen, lördagen, ja hela helgen och det kommer säkerligen sitta i ett bra tag till!

273684-151


   


Klicka på bilden för större bild.

1. Min fina Tiger-kappa och min kjol jag köpte i vintras.
2. Innan utgång med tjejerna förra helgen.
3. Singstar-förfest här med Henke innan korrefesten i Roberts gamla korre förra helgen.
4. Singstar är SÅ kul! :D

Hade visst hänt en del sen sist:) På återseende!

Kommentarer
Åsa skrev:

Då får man ta och grattulera så mycket =)

2008-04-13 @ 16:09:50
Duvan skrev:

Nej då, din blogg är inte bortratad:P. Härligt att ni slapp vara ifrån varandra! Ett par dagar går väl kanske men nio veckor...njaee:/.

2008-04-14 @ 07:01:56
URL: http://greendove.blogg.se
Duvan skrev:

Ja, en liten tävling oss emellan! Låter kul*nickar*:)!!!

Jag ska påminna dig! Bara jag själv kommer ihåg också;). Hoppas du har en bra start på veckan:)

2008-04-14 @ 12:11:59
URL: http://greendove.blogg.se
emmasusanna skrev:

Vad gott :) jag skulle nog kunna äta det till middag också. Jag är periodare på lax. Nu har vi inte ätit så mycket lax på sistone så nu är det riktigt gott igen. Ugnsbakad :D

Vad gör ni med eran lax? Är det Roberts underverk i köket eller är det du som får ta på dig kockmössan i kväll?

Här blir det kassler-rökt skink-gratäng. Med carljohansvamp,timjan och citron creame fraich (årets kock som gjor en cream fraich) Serveras med ris :D

Smaklig måltid när ni nu äter :D
KRAM

2008-04-14 @ 17:23:58
URL: http://emmasusanna.blogg.se
Johanna skrev:

Men vad underbart att ni inte behöver vara ifrån varandra i sommar! :)

2008-04-14 @ 18:59:32
URL: http://hannisey.blogg.se
Eva Lj skrev:

Det blir roligt att ha er båda i Västerås i sommar. Välkomna och grattis till era sommarjobb. Puss o kram

2008-04-15 @ 19:04:59
URL: http://malinlj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0