Invigning av matstolen!

Igår var vi till IKEA samt MAXI och shoppade! Mestadels saker som Walter behöver.
Det blev en matstol Antiloop med tillhörande bord och dyna. Walter har suttit i den en stund och det gick bara bra:) Vi köpte även hakklapp, tallrik, sked och mugg som ser ut som en groda:) Nästa gång vi ska på föräldrarträffen ska vi laga puréer till våra barn så det är lika bra att vara förberedd här hemma också.



Det blev även en bitring till lillskrutt då han säkert kommer få sina tänder snart. Om inte annat gillar han redan att suga på den:) Vi köpte också badblöjor, för i slutet av november ska vi med Öppna förskolan till badhuset och premiärbada med vår Walter! Blir spännande! Och efter jul ska vi nog börja med Babysim!:)




Blombuketten från Roberts familj till oss innan de åkte. Vi fick den i efterskott efter att Walter föddes. Den är fortfarande jättefin, över en vecka senare!

Hela dan har jag tänkte på Evelina och hennes familj... kan inte föreställa mig den oro de känner just nu... Kan bara be om att allt kommer gå bra för deras lillekille...


Kommentarer
Liw skrev:

God kväll!

Jo, jag har också fått för mig att det är ganska skönt att slippa mjölken så här innan, man får nog nog sen :)



Så duktig han är att sitta Walter, alltid lika kul att se hur han utvecklas :)



kram

2009-11-07 @ 20:43:18
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Jenny W skrev:

Ja, huvva, jag läser ju också hennes blogg. Fy vilken mardröm! kram

2009-11-08 @ 14:51:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0