Fest ikväll!

Japp, så är det! Ikväll ska jag festa för första gången på över ett år!! Känns nästan lite läskigt!:) Haha, som om jag har glömt bort hur man gör:P
Igår när vi var på Bolaget tyckte Robert att jag betedde mig som nån som just fyllt 20 år och fått handla där för första gången! Haha!

Walter kommer vara hos sin mormor hela kvällen så vi vet ju att han kommer ha det bra:) Trots det kommer det nog bli lite jobbigt att vara ifrån honom... har ju tidigare bara varit ifrån honom ett par timmar som längst. Kommer ju helt klart bli jobbigast för mammaMalin, han kommer nog bara tyckta det är roligt att vara med mormor hela kvällen! Aja, ska försöka att inte tänka så mycket på det utan verkligen slappna av och bara ha roligt!
Han kommer få mat i form av ersättning, det har han fått en gång tidigare och det gick ju bra. Jag däremot lär ju få handmjölka några gånger:)

Trevlig helg alla! Nu ska jag fortsätta lyssna på gamla 90-tals partylåtar och vara lite nostalgisk:)

Kommentarer
Eva Ljungkrantz skrev:

Ha en trevlig kväll. Walter o jag kommer att ha det mysigt ihop, äta glass o dricka julmust. Skojar bara.

2009-11-28 @ 17:31:19
Jenny W skrev:

Ha en riktigt kul kväll! puss&kram

2009-11-28 @ 19:02:09
Mamma till Melker. skrev:

Okej, nej jag menade inget som andra tjafsar om att man inte ska vända vagnen ut innan dom är två osv osv, så jag hoppas inte du tog illa upp :) Jag tycker dock det är döläskigt med utåtvända vagnar, för jag får typ panik om jag inte ser Melker haha. Är jättesugen på att köpa en mindre vagn som är just utåtvänd eftersom dom är lättare att ta med sig och inte tar någon plats alls när man viker ihop dom, men det får nog vänta till våren. Så jag får dras med vår stora klumpedunsvagn tills dess :)



Snart är det ju jul också, vist går tiden fort? Hur firar ni :)?



Kraam

2009-11-30 @ 14:28:32
URL: http://enolsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0