BVC-besök igår

Igår var vi med Walter till BVC. Han var igår 3 månader och en dag! Därför fick han sina första sprutor, en i vardera lår. Och han var så duktig våran lilla! Grät lite efter den andra, men det glömdes fort bort när BVC-Lenas lilla fågel kvittrade för honom:)
Igår vägde han 8145 gram och var 64 cm lång och huvudomfånget var 43,5 cm! Han följer sina kurvor perfekt!

Han fick dock lite feber igår kväll, 38,4 grader, men det kan de få efter att ha fått sin vaccinering. Han var iallafall inte hängig och sov ordentligt i natt.

Nu ska mamma och pojken snart ta sig en promenad ner på stan och fika med Emma:)

Kommentarer
Anna skrev:

Duktig kille! Idag var vi på BVC för vaccination, gick bra. :) Hoppas allt är bra med er!

2009-11-10 @ 15:59:23
URL: http://annastickar.blogspot.com
Åsa skrev:

Visst är det tråkigt att ha SLE har ju haft det nu i några år. Så jag är ju van så som min sjukdomsbilden ser ut nu. Men nu kan jag få rätt hjälp på en gång när något händer. Och det är ju bättre. Som de här med ”spottstenarna” jag sa ju första gången att det hade med sjukdomen att göra. Men jag fantisera ju bara. Men jag är nöjd just nu. Jag kan se lite ljus i framtiden. Det gäller bara att ta vara på de dagar man mår bra.



Jo visst ska det bli kul att flytta så nu längtar vi bara på att få komma iväg. Så den 1februari skriver vi papper och får nycklarna så den veckan kommer vi flytta.

2009-11-12 @ 22:12:06
URL: http://mrs-voorhees.blogspot.com
Sandra skrev:

Jag såg nu att ni också fick en stor kille, inga små nätta pojkar här inte ;-)

Va skönt att det gick bra på bvc..

Sover er son på nätterna förresten? Eller vaknar han ofta?

/Sandra

2009-11-12 @ 22:14:58
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0