Utsparksittning 2009!

Igår hade vi Biomedicinska analytiker vår Utsparksittning! Jag och finaste Jenny var toastmasters och det gick galant under hela sittningen! Det var föresten min 3:e toasmastersittning, var det även på vår Återspark, Inspark och nu även Utsparken, det vill säga, under alla sittningar som vår klass har ordnat:)

Vi hade sittningen på Corona och denna gång fick vi även ta med respektive eller en vän. Jag hade så klart med mig Robert;) Vi började göra i ordning oss runt kl ett och värmde upp med lite nya Singstar-låtar här hemma. Sedan var det förfest hos Ida mellan 15.30-17.30 innan vi var tvungna att vara där kl 18. Sittningen höll sen på till 22 och innehöll både god mat, mycket sång och bra spex! Därefter var det party och dans men jag satt bredvid och höll ställningarna då jag hade jätte ont i ryggen! Tror inte min kropp klarar såna där 12 timmars fester längre:P Men jag överlevde och runt halv ett var även Robert nöjd och vi gick hem.

Igår gick vi in i vecka 29 också! Vi har redan klarat av 70 % av graviditeten!:)

Här följer några bilder från gårdagskvällen:

Robert och Johanna på förfesten!


Jag och söta Ida innan vi skulle gå till Corona:)


Robert, jag och kulan:) Han har sina nya snygga jeans och den nya supersnygga skjortan;)


Vi under middagen.


Alla vi som gick ut fick ett diplom! Blev mycket uppskattat av alla! Jag blev klassens Singstar Master:)


Min egenhändigt gjorda Spex-pinne! På den skriver man upp sitt spex:)


Så här vacker var himlen när vi gick hem strax före ett på natten. Man vet inte om solen nyss gått ner eller redan är på väg upp. Sommarnätterna i Norrland är faktist nåt speciellt. Ska försöka njuta av de sista 25 dagarna här:)

Nu ska jag kika lite film. Hoppas ni alla haft en toppen helg!

Kommentarer
Josse skrev:

Klådda måste nog vara något lokalt, jag har blivit lite insnöad när jag tror att alla vet vad det är ;D



Lät ju som en trevlig kväll, det är så annorlunda att läsa på distans.. jag har aldrig varit på någon sittning eller liknande. Man har som inte samma kontakt med sin klass när man är utspridd över hela landet och bara träffas kanske 4 ggr per termin max. Men det är ju självvalt, distansutbildning passar mig perfekt!



Hoppas du haft en bra helg! Kram

2009-05-10 @ 22:29:01
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
tess skrev:

vad kul ni verkar haft!!! Nä vi har en paus nu..d behövs,...man kan inte bara köra pang på...månad efter månad..utan kroppen behöver vila och läka igen iaf några månader.... ;P

kramis!

2009-05-10 @ 22:56:25
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Tinna skrev:

Hej kära du.

Vad bebben i magen har vuxit. Ser på ett inlägg att du har ont, min väninna hade också riktigt dunderont, men hon smorde sig med en kräm som heter MSN och som säljs utav konsulenter från företaget Forever Living, de som säljer aloe vera baserade produkter. Bara ett tips.

Ha det så bra

Kram kram

2009-05-10 @ 23:30:21
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Johanna skrev:

Jättefina bilder! Snodde den på mig och Robert :) Det var en toppen-sittning, alla var så fina och ni toastmasters skötte er exemplariskt! Kramar!

2009-05-11 @ 13:25:20
URL: http://hannisey.blogg.se/
teddy skrev:

Bilderna talar ju för sig själva men ni verkar iaf ha haft det väldigt roligt.

Jag har alltid undrat över det "vita" nätterna som ni har i norrland. Måste ju vara helt fantastiskt.

Hopps järnvärdet går upp snart igen.

kramis

2009-05-11 @ 13:56:46
URL: http://caitlin.blogg.se/
Cintya skrev:

Det verkar som att ni har haft det bra! =) Tack för dina ord angående mitt inlägg om sorgen...!

Måste få fråga, vart har du köpt den jätte fina klänningen? Kramar

2009-05-11 @ 15:49:47
URL: http://becomingmother.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0