Nu vet vi när vi blir Västeråsare på riktigt!

Nu har vi bokat flyg ner till Västerås! Enkelbiljett! På förmiddagen den 4:e juni bär det av till Bromma där mamma och Scooby hämtar oss. Sedan är vi Västeråsare på riktigt! Yeay! Flyttlasset går redan den 30:e maj vilket jag säkert redan skrivit om, och dagarna där emellan har vi turen att få bo hos våra snälla vänner. Robert ska bo hos Henke och jag ska bo hos finaste Jenny! Åh, kommer bli så mysigt! Som att övernatta hos en kompis när man var yngre:) Längtar!

Robert ligger föresten i hårdträning inför flytten: 




Jag med jätte kulan i nya lila linnet!

 
Idag på Strömpilen. Har min nya vita fina top som Roberts mamma köpte. Syns kanske inte så bra, men det kommer nog fler bilder på den då den redan är en favorit. Sommrig, sval och jätte fin!


Den här var anledningen till att vi åkte till Strömpilen idag. Får vissa nätter (läs många) väldigt ont i benen. Börjar i skinkorna och strålar ner i benen. Kan vara ischas, men är som smärtsamma krypningar. Och imorse när jag vaknade smärtade varje steg! Värst var det på vänster sida. Då kom jag på att det finns såna här små massage "djur" som vibrerar från OBH Nordica på Elgiganten. Så en sån fick det bli. Och jag lovar, den tog genast bort ALL värk! Värd varenda av sina 149 kronor! Den kommer gå varm även på rygg och axlar;) Kan varmt rekommendera den!

Kommentarer
Josse skrev:

Vilket stor och fin mage! När jag ser den så inser jag att jag nog är väldigt liten ännu ;) undra hur det kommer sig att det blir så olika. Hur lång är du? För jag är ca 171-172 så kanske har lite med längden att göra också, för min mage hamnar lågt ner har ännu kvar midjan :)



Hoppas din massagegrej tar bort värken, låter ju lite som restless legs tror man kan få det under graviditeten? kramkram!

2009-05-03 @ 22:01:24
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Jenny W skrev:

Åh, du är så himla fin vännen! Och det ska bli så roligt att ha dig hos mig, jag längtar så mycket! Då blir det bra musik, god mat (och fika) och maaaassa skvaller hela kvällarna =) Puss&kram

2009-05-03 @ 22:39:22
linnea skrev:

Då är det ju bara en månad kvar. Ska bli så kul att träffa er. kram

2009-05-04 @ 14:33:42
URL: http://www.neaochhenke.blogspot.com
Cintya skrev:

Hej !

Tack för dina ord. Du det där med din smärta låter lite som mitt. Mitt verkar ju vara ischias. Fick det konstaterat av läkaren idag. Vet inte hur pass det är med massage men jag tror inte man ska masser osv.. :S kan ha fel. Men kolla med läkaren. För på mig börjar smärtan vid ryggen, svanken och det strålar ner i högra benet och jag får svårt att gå och stödja på det benet. Hoppas allt är bra med dig. Jätte fin du är gravid! Kramar

2009-05-04 @ 15:40:40
URL: http://cintya.blogg.se/
Therese skrev:

åhh..sån massagegrej köpte vi med.. köpte den för 149 kr.. sen såg vi den på netto veckan efter för 29 kr.. lite surt..men så är det alltid när man handlar saker..=/ När har du BF?

2009-05-04 @ 18:23:52
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com
Therese skrev:

åhh..det är snart=) Nepp.. pratade inte med läkare..och andvände den flitigt..

2009-05-04 @ 20:42:36
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com
Josse skrev:

Okej ja det är klart det beror nog på mkt. Men jag tror inte bara magens storlek har att göra med hur stor/liten bebisen är heller.. så du ska nog inte vara orolig för att han ska bli för stor. När ska du till bm nästa gång? Då får du ju se om den växt mkt till. Vad bra att massagegrejer funkar :)



Kram

2009-05-06 @ 09:59:21
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Josse skrev:

Vi har ännu inte börjat på föräldrautbildning, de har startat upp grupper för bf juni & juli men jag antar vi får börja snart också med de bf augusti :)



Vi ska på tisdag nästa gång till bm, alltid kul att gå dit! Kram

2009-05-06 @ 11:05:20
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0