Magbild vecka 30!

Här kommer veckans magbild:)


♥ Vecka 30 (29+4)! ♥

Nu är bebismagen 106 cm i omkrets. De sista veckorna har magen ökat med 1,5 cm varje vecka, men det här veckan med 2 cm. Kan bero på att vi inte mätte förns efter middagen idag, vanligtvis gör vi det före. 


Jag o Sparkikus i nya fina toppen:)

Idag satt jag på labbet i 9 timmar...var trött när jag kom hem kan jag lova. Börjar iallafall se slutet på min rapport nu, men har fortfarande lite smådetaljer att fixa med i början av nästa vecka. Ryggen har hållit sig ganska lugn idag också till min stora glädje!
Nu har vi 4 härligt lediga dagar framför oss! Då ska det bland annat packas, men det känns mest roligt just nu. Fast först blir det en lång och skön sovmorgon imorgon! Det behöver vi allihopa!
Kramar!


Kommentarer
Cintya skrev:

Vad fin du är! Tycker du har varit jätte duktig med att fota magen. Jag själv har faktiskt inte så överdrivet många. Hehe, men nu ska det bli flera iaf. Hoppas du får en toppen dag. Kramar

2009-05-21 @ 09:28:41
URL: http://becomingmother.blogg.se/
Elin (Edvinsmamma) skrev:

Vilken jätte fin mage du har!

Och vilken takt den ökar i :)



Kram

2009-05-21 @ 14:18:02
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Josse skrev:

Nice big belly :) Toppen var somrig och jättefin också! Härligt med några dagars ledighet nu, särskilt när solen och värmen hittat tillbaka hit till norr igen :D Ha en riktigt skön helg! KRAM

2009-05-21 @ 14:22:41
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
teddy skrev:

Fina magen.

Härligt namn ni gett bäbisen också :)

Härligt nu med lite ledighet för dig och skönt att du börjar se slutet på examensarbetet. Det är nu i sommar du tar examen eller?

kramis på dig

2009-05-21 @ 15:16:28
URL: http://caitlin.blogg.se/
Jenny W skrev:

Du är så fiiiin!! Ha en mysig helg! pusss

2009-05-21 @ 15:55:30
Amanda skrev:

Hej Malin!

Du kikade in i min blogg så jag kikar tillbaks lite o jag gillar din blogg. Kul att vi ligger så lika i graviditeten=) Några dagar före är du...

Jag ska följa din blogg så får vi se vem som föder först ;)

Tack för dina stöttande ord. De var inte lätt att mista hörseln men som tur är så hör jag lite o kan hänga med lite om man pratar tydligt o inte för snabbt...fast bara med min hörapparat. Utan den hör jag inget tyvärr. De blir nog bättre. Måste tänka så annars får man lite panik.



Jättefin mage har du Malin!

Lycka till med allt!

2009-05-22 @ 02:24:37
URL: http://mandy80.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0