Vecka 23 och söndagsfika på Schmäck!

Idag går vi in i vecka 23! (igår enligt UL) Shit va veckorna går fort! Kom på idag att vi har vetat om graviditeten i 19 veckor och det är bara 17 (+-2 veckor) kvar till beräknad förlossning! Och de här 19 veckor har gått jätte fort! Iallafall så här i efterhand;) Så resterande tid kommer väl bara flyga iväg.

Idag tog Robert &jag bussen ner på stan och var och fikade med Jenny & David på Schmäck. En tjej vid namn Sarah Nilsson (Once Upon A Girl) spelade live och hon var jätte bra! Väldigt mysig söndagssysselsättning:) Blev bakadpotatis med texasröra och sen även en pekannöts paj med grädde för mig! Pajen var bland det godaste jag ätit på bra länge!

 


 

Vi köpte även hennes skiva och den var kanon! Hon finns på www.myspace.com/onceuponagirl .

Imorgon börjar mitt examensarbete på Odontologiforskningen på sjukhuset. Lite spänd är man allt... Men blir nog inga svårigheter att somna ikväll iallafall för jag är jätte trött! Godnatt på er alla!

Kommentarer
Nadja skrev:

Tiden går sjukt fort, jag tyckte att efter vecka 25 så började de gå ännu fortare! Helt sanslöst, snart sitter du och väntar på att förlossningen ska starta hihi

2009-03-30 @ 08:02:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Therese skrev:

åhh..det är gott med paj=)

Tiden går så fort när de små liven ligger i magen=) och ännu fortare när d är ute=) det är tufft..men så otroligt mysigt=) Bytar inte bort mina sömnlösa nätter mot något i världen.. =)

2009-03-30 @ 10:52:40
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com
Fru Evelina skrev:

ja tänk snart har ni er lille hos er!! härligt att tiden har gått fort, hoppas den gör det för mig med =)



kram

2009-03-30 @ 15:36:52
URL: http://evelinas.blogg.se/
Jenny W skrev:

Ja, en riktigt mysig dag var det =) Puss

2009-03-30 @ 16:54:30
Fru Evelina skrev:

detta är nupptest så annars är ju det vanliga i vecka 18 eller så som vanligt =)



kram

2009-03-31 @ 18:16:15
URL: http://evelinas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0