Mammabyxor och promenad!

Idag tog Robert, jag och Sparkikus i magen en promenad i det helt underbara vädret! 2 grader varmt och strålande solsken! Först köpte vi oss en varsin glass från GB:s nya sortiment (som för övrigt var riktigt god! men dyr, 23 kr för en Magnum som var mindre än de vanliga) och sen promenerade vi till HM på Strömpilen. Det är där mammakläderna finns! På stan har jag nästan inte hittat nånting alls, men där fanns det! T.o.m Robert reagerade på att det fanns mer där:)
Blev två par mammabyxor och vilken skillnad det var! Har kört med gummisnodd på mina vanliga jeans i flera veckor nu, men det har bara blivit obekvämare och obekvämare. Är helnöjd med mina nya byxor! :D


Grottkonst på 2000-talet!

Sov så gott alla! Hörs imorgon!

Kommentarer
Cintya skrev:

Det är så himla svårt att hitta mammabyxor tycker jag men jag har nämligen ganska stora höfter haha! Hoppas du mår bra.. Har nu funderat ut namn till lill killen?

Kramar

2009-03-08 @ 11:04:08
URL: http://becomingmother.blogg.se/
Josse skrev:

Tack för tipset då ska vi svänga förbi där när vi ska till Umeå. Ska nämligen dit helgen 20-22 mars :) Visst är det oskönt när byxorna trycker i midjan, fast jag har ännu två par som är låga i midjan de sitter bekvämt ännu. Hoppas du haft en trevlig helg! Kram

2009-03-08 @ 16:14:45
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0