Gårdagens Sittning!

Sittningen igår med temat "Red over the top" blev riktigt lyckad! Folk var fint klädda i rött på alla sätt och vis och de som ordnat sittningen höll i lekar och sånger. Några hade även fixat spex. Maten var jätte god så där blev man också nöjd!
5 tjejer från T6 var vi som gick:)

Lite bilder kommer här för att visa kvällen:)


Moa och Jag på fördrink hemma hos Jenny innan sittningen. Jag i mitt hemmagjorda Bebis-linne:)


Jag i jägarvila! Tävlingen jag var tvungen att vara med i. Brände bra i låren kan jag lova!


Fina Ida!


Jenny och Johanna efter deras dans till "I like big butts and I can not lie". Låten heter nåt annat men då vet ni vilken jag menar:)

Kan meddela också att jag inte var den lyckliga i dator utlottningen:( Men jag hade ju chansen iallafall!


Kommentarer
Maria skrev:

Vad fina ni var! Gillar speciellt din bebis-tröja.. och solisarna såklart :)



Kram!

2009-03-01 @ 22:28:16
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com
Johanna skrev:

Det var verkligen en jättelyckad kväll och du var foxy! Förövrigt tåls det att påpeka att tjejen som vann i jägarvila (som du skrev, jag har aldrig hört det namnet förr) satt ju inte i 90 grader. Det syns tydligt på bilden... Hörde att du spelat in våran dans, vill gärna ha en kopia :) Kram!

2009-03-02 @ 17:44:00
URL: http://hannisey.blogg.se/
teddy skrev:

verkar som att ni haft en alldeles underbar kväll. Och vilket fint linne du har tillverkat :) Söt mage!!!

kram på dig och ha en fin tisdag

2009-03-03 @ 07:35:45
URL: http://caitlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0