Studentfirande av Rebecca!

Idag har vi varit och firat Rebeccas student! Tur med vädret hade studenterna i Västerås, då det var uppehåll under hela tiden de åkte runt i sina vagnar på stan, men sen började det regna. Kunde med andra ord ha varit värre...

Efter att hon sprungit ut gick Robert och jag på stan ett par timmar. Köpte lite smått och gott till lgh, bland annat en tvålpump till badrummet, svarta kakelplatteklistermärken till köket, två smörknivar och iskuber. Sen blev det lite sånt där förbrukningsmaterial, så som betongkrokar, kabelklämmor, batterier, disksvampar mm. Lite har vi kvar att köpa hem men det tar vi efter hand:)

Efter det hämtade mamma oss och så åkte vi alla ut och grattade henne under lite mer lugna former hemma hos dem. Jätte god mat och fika bjöds vi på:)


Rebecca!


Robert och jag och bebismagen:) Tycker inte själv att jag är så stor, men när man ser bilder på sig själv inser man att man nog är ganska gravid ändå;)

Oväntat nog träffade vi min kusin med familj som också tog emot en student. Riktigt kul att träffa dem! Vi ska ses på ön nån dag så fort vi alla får tid:)

Ikväll har jag rättat min examensrapport och skickat in den till min läraropponent. Hoppas nu att den är bra som den är. Dessutom har jag beställt bebiskläder för de 500 kr jag vann hos Mykidoo.se. Blir spännande när de kommer:)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Amanda skrev:

Haha! De där med att magen ser jääättestor ut på bild känner jag igen. Man tror inte den e så stor men de kanske den är...



Hur går de för er? Känns de fortfarande ovant? Säg till om de är nått jag kan hjälpa med :)



Ska ni oxå gå på ett tillväxt UL? Vi fick de bara för att jag äter kortison så de kanske inte e så vanligt...



Nu e det nära för oss Malin!!! :))) Undrar vems bebbe som ploppar ut först ;)

2009-06-13 @ 00:27:05
URL: http://mandy80.blogg.se/
Lovisa skrev:

Vi har sovgrejerna kvar, säng, madrass, täcke och kudde till sängen, täcke och kudde till vagnen och underlakan till sängen.



Vi flyttar förhoppningsvis nästa helg och då blir det mer översiktligt. Just nu har vi mycket grejer hos mamma.



Har ni kommit iordning än?

2009-06-13 @ 08:49:29
URL: http://lofsan.wordpress.com
Josse skrev:

Man vänjer sig med sin mage, jag tycker själv inte att jag är så liten men alla andra tycker ju det och när jag jämför med andra så märker jag ju det. Alla är vi olika :)



Kul med nya bebbekläder! Trivs ni bra i västerås? Trevlig helg! Kram

2009-06-13 @ 09:02:22
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Amanda skrev:

Haha de hade vart häftigt om vi sprang på varan på förlossningen :) Men jag kommer säkert få vänta läääänge innan han kommer. Har fått en känsla av att jag kommer gå över tiden...bläää.



Vi bor ungefär vid Djäkneberget nu om du vet vart de ligger? De finns iaf ett villa område precis efter djäkneberget o där bland husen bor vi. Trivs jättebra men måste lära mig området mer. Jag har aldrig hållt till här under mina år i v-ås så de här området e jag inte riktigt hundra på.

Vart har ni flyttat då?

Hoppas allt fortsätter o gå bra för er o magen här i v-ås.

Kram kram!

2009-06-13 @ 12:05:18
URL: http://mandy80.blogg.se/
Mindy skrev:

God eftermiddag gumman..jag jobbar på post terminalen i malmö...Hoppas att allt är bra med söta dig denna lördag.Här är allt bra.Ha en skön dag.kram kram

2009-06-13 @ 12:40:56
URL: http://blondis81.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0