I Västerås och Vecka 33!

Nu har vi äntligen kommit till Västerås!! Vi kom i torsdags mitt på dagen men det känns som om vi redan varit här en vecka! Vi har hunnit packa upp en hel del och dessutom varit en sväng till Solna igår kväll och gratta min barndomskompis Ann-Sofie på hennes examen.
Idag slängde vi upp datorn på vardagsrumsbordet och hoppades att vårat internet skulle vara igång och det var det! Brukar ju alltid krångla sånt där, så vi blev glatt överraskade:)

I onsdags blev det tyvärr ingen magbild, det var tillräckligt att komma ihåg poster, artiklar och annat till examensredovisningen. På kvällen var vi ju dessutom ut och åt på restaurang.

Här kommer lite bilder från veckan som gått. Bättre bilder på lägenheten med de nya tapeterna och golven får ni sen, men en liten tjuvkik får ni iallafall:) Bild på vagnen kommer också senare, just nu står den så illa till i röran. Men jag är mer än nöjd!! Den är sååå snygg! 
En bild säger mer än tusen ord, håll till godo:)


Robert på Yran!


Robert äter Polisens helikopter:)


Två trötta själar efter att all packning är klar. Kl är tolv på natten, visst är Norrlands nätter underbara på sommaren!?


David och Jenny som bjöd oss på underbart god grillning ute i söndags! Välbehövligt efter att vi städat HELA dagen!


På vägen hem efter att Jenny och jag varit och hämtat våra klara postrar!


Jag med min poster. Den var sen fyra gånger så stor när jag redovisade.


Min examensring jag fick av mamma när vi landat på Bromma i torsdags! Just nu är mina fingrar svullna, ni får därför vänta på en bild då den sitter på mitt finger. I början kändes den stor, men nu har jag redan börjat vänja mig. Ringar är ju ofta en vanegrej och sen vill man inte vara utan den! Guldet är från gamla smycken från båda pappa, mamma, farmor och mormor plus 4 diamanter, så det känns som om jag fått en present från dem alla:)


Magen idag i vecka 32+0 (vecka 33).






Tapeten i hallen!


Den supersnygga fondtapeten i sovrummet!


Den nya kökstapeten. Den röda färgen är mer mörkröd egentligen.

Nu ska jag lägga mig och kika på fotbollen i sängen med Robert. På återseende!

Kommentarer
Amanda skrev:

Välkommen till Västerås! =)))

2009-06-06 @ 23:07:51
URL: http://mandy80.blogg.se/
Jenny W skrev:

Snygga tapeter och finfin mage hälsar Jenny och David =) Puss

2009-06-06 @ 23:41:33
Josse skrev:

Hihi ja det börjar vara trångt i magen så man får inte smälla i sig för mkt på en gång, håller med om att det blir värre om man druckit mkt. Men jag är väldigt törstig motför tidigare så det är svårt att inte dricka för mkt heller ;)



Vad härligt att ni flyttat nu och börjat komma i ordning! Ser fram emot bilder på både barnvagnen och från lägenheten! Skoj! Kram J

2009-06-07 @ 11:13:06
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Lina skrev:

Välkommen hem!!! :)

2009-06-07 @ 22:53:54
URL: http://pinkelina.blogg.se/
marlene skrev:

Fin mage! :)

Vet ni vad det blir?

2009-06-07 @ 22:55:04
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

åh grattis gumman till examen!!!

2009-06-08 @ 10:02:34
URL: http://evelinas.blogg.se/
jasse skrev:

Fin gravidmage du har :)

2009-06-08 @ 12:07:01
URL: http://jassenilsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0