Fick en fråga...

Fick frågan om Sparkikus inte är en kille eftersom jag skrev h*n i förra inlägget. Vi har aldrig gjort något könsultraljud utan vi såg bara på rutinultraljudet att det "mest troligt" är en liten kille. Men till 100% kan vi aldrig veta. Och eftersom det i alla mina drömmar alltid är en liten tjej jag håller i så blir man ju fundersam...
Dessutom fick några bekanta till oss barn förra veckan. De hade "sett" en liten snopp på UL men ut kom en tjej! Så Sparkikus får fortsätta heta Sparkikus så får vi se vem som tittar ut:) Könet spelar absolut ingen roll, utan viktigast är att bebis mår bra:)


Kommentarer
Josse skrev:

Jaa det är så skönt att allt var bra. Jag unnar mig redan massa glass, men ska försöka laga lite mer energirik mat+ att jag börjat äta mer nötter och torkad frukt för det ger massa energi :)



Hehe lika bra att inte ens fråga efter kön så slipper man det dilemmat ;) Jag har en bekant som fick reda på att det var en pojke men ut kom allt en flicka. Det verkar ju inte allt för ovanligt för jag har hört rätt många såna historier på sistone.



Kram!

2009-07-08 @ 18:35:05
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Liw skrev:

HEj :)

Förstår precis hur du/ni tänker kring könet, vem bryr sig så länge ärtan är pigg och kry :) Vi har RUL den 20:e får vi se nått så kommer jag verkligen ta det med en stor nypa salt, inget är skrivet i sten när det kommer till könet hos ett foster i magen.



Vet väl inte om vi funderat på V-ås direkt, men man vet aldrig, blir ju vart det finns jobb som får styra, men så mycket längre söderut än Uppsala vill helst inte jag hamna.. Men som sagt, bara tiden kan utvisa detta :)



Btw är ni nöjda med barnvagnen ni köpte?

Behöver alla input jag kan få kring BV..^^



kram

2009-07-08 @ 19:45:30
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Marlene skrev:

Ja det är ju det viktigaste! :)

Kram

2009-07-08 @ 21:25:44
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Johanna skrev:

Grattis grattis Malin!!Så mycket som händer :) såg att Unni va gravid också..galet galet! :) Hoppas det går bra nu de sista veckorna :) Kramar!

2009-07-08 @ 23:57:22
URL: http://justmeandmydogs.blogg.se/
Annie skrev:

Jaha då förstår jag =)

Nej det är samma här - sålänge vem som än tittar ut mår bra så är jag lyckligast i världen <3



Vad har ni för namnförslag på respektive kön? Eller är det hemligt? ;)



Glömde föresten skriva förut att dina magbilder är dom bästa jag sett! Samma vinkel, utan tröja och mot samma bakgrund. Då ser man liksom skillnaden på ett helt annat sätt än dom som tar olika vinklar, ibland med tröja o mot plottriga bakgrunder.

Kommer härma er när det är dags för mig :P

2009-07-09 @ 11:59:44
Marlene skrev:

Tack, och detsamma!

Kram

2009-07-09 @ 13:55:14
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
teddy skrev:

Hejsan vänne och tack ska du ha.

Herre Gud - det var ju år och dar sedan man var inne hos dig. Det är så lätt att tappa bort varandra i bloggvärlden.

Inte länge kvar till bf ju :)

Hur mår du?

kramis på dig

2009-07-09 @ 17:08:31
URL: http://caitlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0