Vårat första BM-besök!

Igår var vi då på inskrivning. Vi har fått en jätte bra BM som vi trivs med redan:)

Den 20:e februari ska vi dit igen och få lyssna på hjärtljuden! Blir spännande!
Och den 5:e mars ska vi till sjukhuset och få gå på vårat ultraljud!! Oj va jag längtar! Kan inte bara veckorna gå lite fortare:)

Tack för alla fina gratulationer också, blir så glad över att läsa allt fint ni skriver:)

På kvällen kollade vi film med finaste Jenny här. Mycket att prata om och ta igen efter ledigheten och mysigt var det:)

Annars mår jag bara bra. Tröttheten efter London-resan tror jag slog till idag. Vi tvättade hela jul/nyårs tvätten och sen var jag trött! Robert ska snart ut och svänga sina lurviga men jag ser faktist fram emot en lugn hemmakväll framför Körslaget, som jag har missat 2 avsnitt av p.g.a. resan.

Kramar och ta hand om er:)

Kommentarer
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Nyfiken om ni kommer ta reda på könet, eller man kanske inte får göra det i Sverige? I USA tar 90% reda på könet innan barnet föds. Vi visste med första, men valde att inte veta med nummer två.

2009-01-10 @ 22:31:03
URL: http://malinljm.blogg.se/
teddy skrev:

Det var så lite så - självklart ska man gratta när det händer sååå stora saker här i bloggens värld.

Förstår att du längtar till första u-ljudet. Det kommer att gå fint.

Önskar er ett stort lycka till.

kramis kramis

2009-01-10 @ 23:36:48
URL: http://caitlin.blogg.se/
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Jag tror faktiskt ganska mycket på just den sortens dröm. Var iallafall så för mig, även om vi inte visste med nummer två och jag jättegärna ville ha en flicka, så kände jag på mig. Vi packade inte ens flickkläder till sjukhuset...Paul hade väl fått springa och köpa något om det hade blivit en flicka, för lite rosa ville jag nog isåfall haft.



Vecka 18, tidigt jämfört med här, vaginalt ultraljud i vecka 10 eller så för att datera oftast, och sedan ultraljud i v 20 (halvvägs) och ibland fler. Iallfall en helt otrolig känsla när man får se på bild. Snart får du shoppa mammakläder! Tycker också du skall ta bild på magen ofta, vore kul att se förändringen.

2009-01-10 @ 23:38:16
URL: http://malinljm.blogg.se/
Jenny W skrev:

Ja, det var en riktigt mysig kväll vännen, många sådana får vi ha under våren! Puss

2009-01-11 @ 22:12:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0