Söndag i London!

Nu kommer äntligen min uppdatering från London med bilder:)

På söndagen tog vi tunnelbanan in till London och gick dit våra ben bar oss.


Robert framför vår "hem"station.


Vi åkte dubbeldäckare och kollade in andra dubbeldäckare:)


Vi hade tur med vädret och Trafalgar Square visade sig från sin bästa sida.



Utanför Buckingham Palace. Drottningen var hemma eftersom flaggan var hissad.


Söta ekorrar fanns i parkerna. Den här tog till och med upp en nöt, följde efter oss och satte sig sen och posade:) En riktig liten lustigkurre det där:)


Big Ben


Och London Eye!


Fortsättning följer:)

Kommentarer
Johanna skrev:

Fina bilder! Bodde ni på hotell eller vandrarhem? Hur länge hade ni planerat att åka till London? Jag tycker det är så mysigt att få en gnutta av djur och natur i vardagen, igelkottar, ekorrar... :)



Tack för din kommentar förresten! Jag fick skorna i julklapp av mamma, hon hade sett mig dregla :P

2009-01-07 @ 18:25:21
URL: http://hannisey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0