Siamesiskatvillingar på tv

Såg just dokumentären på tv4 om ett par siamesiskatvillingar. Verkligen intressant! Hur de lyckades samarbeta med mera. Älskar verkligen dokumentärer och handlar de sen om ämnen som människokroppen kan jag lova att jag sitter bänkad!

För övrigt mår jag bara bra, bebisen också vad jag vet:) Mitt graviditetsillamående var inte alls särskilt farligt. Kom i slutet av vecka 6 och försvann i slutet av vecka 9 när jag var hemma på jullov. Höll alltså i sig i så där en 3 veckor. Fortfarande klarar jag inte av vissa lukter, speciellt vitlök, så Robert har frivilligt avstått sin annars trogne följeslagare salamin. Annars blir det inte mycket pussande och gosande och det vägde väl tyngre än salamin;)
Däremot är jag hungrig JÄMT just nu! Kan knappt bärga mig till lunchen på förmiddagarna och middag vill jag äta redan kl fyra när jag kommer hem. Sen slinker det ner en hel del frukter däremellan och ikväll är det mandelkubbar och mjölk som har gällt:)

Kul att se att mina läsare har ökat sen vi släppte vår stora nyhet:) Och tack för alla era kommentarer, de gör mig väldigt glad:)

Kramar och gonatt! 

Kommentarer
Lina skrev:

åh, jag vill också ha mandelkubbar!!! :'(

2009-01-13 @ 00:03:51
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Pappa skrev:

Tack tack, och grattis till dig! Har visst inte varit inne här på ett tag...

Skönt att illamåendet inte varade så länge, en del har det betydligt värre. Jag håller tummarna för er!

2009-01-13 @ 00:23:47
URL: http://pappatankar.blogg.se/
Hannah skrev:

Jag väljer mellan Högskolan i Kalmar och Karolinska Institutet. Det lutar åt Karolinska, för jag har hört mycket bra om den utbildningen. Funderade ett tag på Linköping också, men den utbildningen är precis ny, och det känns som om det kan bli hur som helst då. :)

2009-01-13 @ 14:41:06
URL: http://hannahpanna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0