Årets första:

semla ska jag äta nu!

Efter en massa plugg behöver man något som belöning och som piggar upp!
Det var mamma som frestade med sina semlor som fick mig att gå till affären och införskaffa egna:) Och som tur är för mig så gillar inte Robert semlor och de säljs ju bara i tvåpack, så det finns ju inget annat att göra än att ställa upp även för den andra lite senare;)

Hoppas ni alla har en bra tisdag:)

Här skulle det ha varit en bild på en semla men det verkar inte vilja funka...Men ni vet ju hur de ser ut:)

Kommentarer
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

åh vad jag saknar en riktig semla! Vi får köpa hembakade semlor på svenska skolans påskavslutning i april, men inte riktigt samma sak. Äter du den med varm mjölk? Jag gillar bäst utan mjölk.

Njuuuut!

2009-01-13 @ 19:40:14
URL: http://malinljm.blogg.se/
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Det är väl lite si och så med svenskan, men vi går varje lördag. Jag är tyvärr inte konsekvent nog. Skolan samarbetar med en svensk grundskola. Den lär inte ut svenska, utan lär ut PÅ svenska, men barnen har ju olika nivåer. Det är ca 70 barn från 5 år tom högstadiet. Vi firar lucia och påsk, men fika är nog den viktigaste svenska traditionen de lär sig ;D

2009-01-13 @ 19:52:47
URL: http://malinljm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0