Sjuk:(

Så himla typiskt mig! 2 dagar innan min tenta blir jag sjuk under natten! Har hostat hela natten, ni vet när det rosslar men inte kommer upp nåt. Har ont i huvudet, feber och är allmänt hängig. Blödde näsblod tidigt imorse också.
Jag som hade läget under kontroll inför min tenta på fredag. Skulle skriva klart sammanfattningen idag innan lunch var det tänkt, men nu blev det inte så.
Ligger istället i sängen och läser in det som jag har hunnit. Resten får jag försöka läsa in från kompendiumen även om jag inte lär mig lika bra på det viset. Så tur i oturen att jag ändå hade hunnit så pass långt som jag har...

Men det är typiskt mig det här. Förra året i januari blev jag sjuk i 40 graders feber i 5 dar, de dagar jag hade på mig att plugga inför den tentan. Vilket jag självklart inte hann och det slutade med att jag istället för att ha en omtenta innan hade två. Och nu är det likadant. Har redan en omtenta i bagaget, men det ska INTE bli en till! Dricker massor av juice (om det går att dricka mer än jag redan gör:)) te och tar alvedon. För på fredag ska jag skriva tenta och jag ska bli godkänd!:)

Jag vet att det är onsdag också. Så magbild kommer, men lite senare.
Hoppas ni andra mår bättre:) kramar

Kommentarer
Maria skrev:

Stackare! Jag förstår att det måste vara jättejobbigt att försöka plugga, men som du säger tur att du redan hade pluggat en del. Den jobbigaste tentan jag har haft var i engelsk grammatik. Den gjorde jag en vecka innan jag fick Alva. Det var lite tufft! Kram!

2009-02-18 @ 16:23:56
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com
Johanna skrev:

Vad trist att du inte mått bra, hoppas du blir frisk till tentan. Jag håller tummarna för dig :) Kram!

2009-02-18 @ 16:24:41
URL: http://hannisey.blogg.se/
emmasusanna skrev:

tråkigt att du är sjuk, men du klarar tentan i alla fall, det vet jag, det gör du alltid ;)



Hoppas du blir frisk snabbt :D



Krya på dig

KRAM

2009-02-18 @ 22:10:58
URL: http://emmasuanna.blogg.se.
Jenny W skrev:

Huff, verkligt surt. Min lilla krasslighet som jag skrev om igår visade sin någon timme senare vara magsjuka. Jag är sur´. krya på dig! puss

2009-02-20 @ 08:26:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0