Dagen på ön

Idag åkte Robert, jag och Walter ut till mamma/mormor på ön över dagen. Vi gjorde inte mycket där ute, fotograferade hela lilla familjen, åt lunch och vilade innan vi åkte in till stan igen.




Man hade ju kunnat önska finare väder och en lite gladare Walter:) Kanske är både mer sol och glada miner från honom nästa helg, så vi kan ta fler bilder, annars är korten väldigt fina som de är tycker jag!:) Mina fina älsklingar!!

I natt ville inte Walter sova mycket...det var amning typ varannan timme i så där en 30-45 min åt gången, så mamma fick inte mycket sömn...sen har han varit kinkig och ledsen till och från hela dagen. Mammas lilla sötnos...känns lite jobbigt när man inte vet vad som är fel. Ända gångerna han varit nöjd är när det har hänt nånting runt omkring. Som när vi åkte båt, i bilen, när han åkte kärra upp till stugan, när han får mat osv. Men nu har han äntligen somnat lugnt och har sovit ett par timmar, med ett avbrott för mat så klart;) Tyvärr somnar inte mamma lika lätt och fort (trots att jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen) så nån sömn har inte jag fått... men men, hoppas att han sover bättre i natt.


Här har han äntligen somnat sötnosen:)


Ser nästan ut som om han försöker klamra sig fast på utsidan av magen...han kanske längtar in till sin varma, mysiga livmoder?:)

Kommentarer
Josse skrev:

Fina familjen! :) De gillar att ligga nära och mysa de små liven. Sååå mysigt! Kram på er

2009-08-29 @ 09:17:52
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Anonym skrev:

JÄtte fina kort!



Kan förstå att du är trött och sliten, men som BM sa så måste man nog tillåta sig att vara trött:)



Jo, det börjar blir en riktig bebis mage :)



kram kram

2009-08-29 @ 09:29:47
karolin skrev:

Åhh vad mysigt ni verkar ha det med er lilla sötnos! Väldigt gullig sovställning han har tycker jag :)



Kram

2009-08-29 @ 10:59:05
URL: http://bekk.blogg.se/
Jennie skrev:

Ja det är nog att rekomendera , inte så superdyrt ju , och det har en livlängd på flera flera år . :) Det ska tydligen vara lugnande för den lille/a sägs det , & att det är värmande det är nog ingen nyhet :) hihi .. Läste precis din förlossningsberättelse , skönt att du upplevde den som positiv trots allt & ni fick ju en frisk liten pojke iaf , det är ju huvudsaken :)

Usch jag är lite smårädd för vissa saker :(

2009-08-29 @ 11:22:44
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Anonym skrev:

He he lilla Walter verkar ha sittat en väldigt bra sovställning :D

2009-08-29 @ 22:18:02
Fru Evelina skrev:

hihi så söt han är! TÄNK att han har legat I din mage!!

ni lär nog få många fina bilder framöver :-)



kramar

2009-08-30 @ 14:14:22
URL: http://happilyeverafter.se
Jenny W skrev:

Så fina bilder på er! Och som du skrev, det är nog viktigt som de sa att låta sig själv vara trött. Lyssna på kroppen vännen. Puss puss!

2009-08-30 @ 14:21:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0