Vecka 27! Och shopping igår!

Idag går vi in i vecka 27! Ujuj, va tiden går:)

Igår efter skolan tog Robert inlinsen ner på stan medan jag cyklade. Han tog föresten premiärturen i torsdags:)
Blev bland annat ett par stödstrumpor från Apoteket vilket var en riktigt bra investering! Mina ben mår redan bättre, även om de har haft bättre dagar:)
Blev också nya tabletter mot halsbrännan och en tetra med koncentrerade katrinplommon för att få igång min stackars mage! För snart 3 år sedan blev jag vegetarian eftersom min mage funkade så dåligt med kött. Men sen jag började äta kött igen efter att vi plussat har den inte varit tiptop. Dessutom blir matsmältningen långsammare i och med graviditeten = hård i magen plus att järntabletterna gör sitt också. Så nu ska jag börja äta katrinplommon så magen får må bra också!:)

Letade också efter ett par mammajeans och HM har sååå sämst med mammakläder! Så till slut gick vi till Lilla Mirakel, som jag trodde bara skulle ha dyra kläder. Men där fanns himmelriket för gravida som letar jeans! För där hittade jag de här skönheterna! För bara 350 kr dessutom!! På HM kostar alla mammajeans 500 kr! Dessutom passade inga. Så det blev ju bättre på alla vis.





Mådde inte alls bra i kroppen igår kväll efter en helveckas jobb, cykling fram och tillbaka stan, vandring på stan i typ 3 timmar. Hade ont i både ben och rygg och det streckte i magen. Så jag slocknade i fotöljen redan vid kvart i tio. Så istället för att sova i fotöljen bar vi in tvn i sovrummet, så kunde jag sova och Robert kolla tv, så fick vi mysa iaf:)

Imorse vaknade vi redan kl 9. Tog oss upp och gick till affären i det underbara vädret som har kommit hit! 16 grader i skuggan har vi nu och det är alldeles underbart ute! Så förutom extra god frukost och grillgrejer till kvällen blev det varsin Calippo cola som vi åt ute i solen på gården! Nice!

Nej, nu ska vi röja lite här hemma innan det är dax för grillning med klassen ikväll!:)

Massa kramar!

Kommentarer
Josse skrev:

Jo vissa kläder börjar bli lite korta i rocken nu :) Fina byxor, min gravidbola köpte jag från lilla mirakel i umeå, beställde den en måndag och hade den i brevlådan dagen efter. Superservice!



Hoppas ni får en mysig kväll och helg! Calippo cola är ju sååå gott också hehe;D KRAM

2009-04-25 @ 16:59:49
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Maria skrev:

Jätte snygga jeans, ett riktigt kap! Ni verkar ha en underbar dag idag.. calippo låter riktigt frestande :) Kram

2009-04-25 @ 21:18:30
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com
Elin (Edvinsmamma) skrev:

Jag använde också stödstrumpor när jag var gravid...och dom var verkligen hur bra som hellst! :)



Fin du är på bilderna!



Kram

2009-04-25 @ 22:12:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
teddy skrev:

grattis snygging till de nya jeansen. Hoppas du trivs i dem. Nu önskar jag dig en riktig trevlig helg

kram kram och sov så gott

2009-04-25 @ 22:21:56
URL: http://caitlin.blogg.se/
Eva Ljungkrantz skrev:

Så snygga jeans o bra pris. Sån fin mage. Puss o kram från mormor (snart). Vad fort det går!

2009-04-26 @ 09:51:03
Johanna skrev:

Vilket bra pris på ett par jeans, jättefina var de oxå på dig! Hade ni roligt på grillkvällen?

2009-04-26 @ 12:30:02
URL: http://hannisey.blogg.se/
Josse skrev:

Ja det känns ju bra att iallafall ha en försäkring, sen får man ju hålla tummarna att den inte behövs. Men det är ju värt pengarna iallafall! Ha en bra dag! Kram

2009-04-26 @ 14:01:28
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0