Magbild vecka 24 (23+3) och Påsklov!

Nu har jag påsklov!! 5 härliga dagar i sträck med bara LEDIGT! Det behöver jag! Även om tiden på mitt x-jobb på labbet bara springer iväg och det är riktigt kul! 

Så till middag idag blev det färdig pastasallad från affären. Eftersom vi åker till Kiruna imorgon och hälsar på Robert familj är det ingen idé att köpa nåt som blir stående och gammalt. Och det var någon som gillade pastasallad! Nu har Sparkikus buffat och sparkat i en timme tror jag och det är sååå härligt! Eller så var det de två Dumlekolorna jag åt efteråt som gav honom energi, haha:)

Här kommer veckans magbild:


♥ Vecka 24 (23+3) ♥



Bebismagen har ökat 1 cm sen förra veckan, men midjan går inte längre att mäta för den finns ju knappt kvar!
Glad Påsk på er alla! Stor kram!

Kommentarer
Elin skrev:

Du har sån fin mage tycker jag! :)



Skönt med lov, här ska jag och Edvin också ha lite lov. Han är ledig imorgon eftersom jag ändrat lite dagar, sen är han ledig en vecka till! Härligt :)



Ha en fin kväll!

Kram

2009-04-08 @ 19:02:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
teddy skrev:

Mysiga kort pa dig som vanligt.

Sa skoj att folja dig som sagt.

Njut nu av dina ldiga dagarv vannen.

kram kram

2009-04-08 @ 19:46:42
URL: http://caitlin.blogg.se/
Josse skrev:

Härligt med påsklov! Jag ska själv bara plugga imorgon, sen tar jag mig ledigt:D



Jo det är ju många på datorn, men vi har ganska bra struktur på våra bilder. Samlar tex alla bilder på pyret på ett ställe och så undermappar med "halvnakna" bilder, "påklädda" mm så är det lätt att hitta igen :) Men album är ju helt klart roligast! Jag kanske bli pysslig till sommaren och pysslar ihop ett album :)



Det var nog dumlekolorna som gav din bebbe energi, hihi det är ofta efter jag ätit som mitt pyre blir vild av sig. Fin mage också, när ska du till bm nästa gång? :) Glad påsk!

2009-04-08 @ 21:15:53
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Cintya skrev:

Vad fin du är i magen =) Det klär dig ;)

Hoppas ni mår bra allihop. Kramar

2009-04-08 @ 21:21:15
URL: http://becomingmother.blogg.se/
Malin Ljunggren-McNulty skrev:

Verkligen fin mage. Han verkar vara en aktiv liten kille ;)

2009-04-09 @ 01:25:25
URL: http://malinljm.blogg.se/
Eva Ljungkrantz skrev:

Såå fin mage! Ha en skön o trevlig påsk. Hälsa alla. Puss o kram.

2009-04-09 @ 08:48:35
Anonym skrev:

Aha, då vet jag vad jag ska mata dig med nästa gång vi ses så Sparkikus behagar sparka lite mer på mig också =) Ha en riktigt skön helg nu! Puss!

2009-04-09 @ 22:18:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0