Mobilskoj!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Ops...tokigt!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Självklart, min Almö-Lindö ros;)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Det hade varit riktigt nice.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jo vi kanske kommer förbi och hejar då:)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Det gick bara fint!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Tar du och postar åt mig när du kommer hem är du snäll?
 
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Tack igen för den trevliga våffeldagen!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag saknar dig med så jag måste hålla mig sysselsatt.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Oh din godbit!

10. Din romantiska replik?
Ok jag o Scooby längtar efter dig.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
En aning trött men det är uppiggande att höra av dig min älskling.


Hittade den här roliga underhållningen hos http://hannisey.blogg.se/

Ja, var ju faktist rätt kul det här!! Många gamla sms man har sparat :p Men det är rätt kul o läsa i efterhand:D

Kommentarer
Johanna skrev:

Hahaa vad roligt! Ettan var bäst enligt mig :)

2008-09-23 @ 18:01:15
URL: http://hannisey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0