Nån måtta får det va!

Vissa traditioner håller jag på. Till exempel hör adventsljusstakar hemma ENDAST under jul och ENDAST då!
Redan i början av september!? upptäckte jag att några i huset bredvid har sin i fönstret. Den är dessutom TÄND!

Jag undrar om de tänder den för att de inte har någon annan lampa eller om det är för att irritera folk som mig som har så pass mycket tid över att jag har tid o sitta här o klaga?


Nej, nu ska jag återgå till mitt melodikrysslösande!:) Trevlig lördag alla!

Kommentarer
Anonym skrev:

Härlig blogg :)

2008-10-19 @ 22:31:16
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert
teddy skrev:

Ush jag förstår inte heller varför det måste vara julhysteri redan nu. Julen förlorar ju snabbt sin charm och folk vet inte varaför den firas.

Någon måtta måste det vara som du skriver.

Hoppas allt är väl med dig tjejen.



kramis på dig

2008-10-20 @ 15:32:54
URL: http://caitlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0