Allt o ingenting

Länge sen man uppdaterade ordentligt. Jag har nu avklarat nästan 1,5 veckas praktik av höstens 8 veckor. Är på Klinisk Kemi där jag kommer vara fyra veckor och sedan på Transfusionsmedicin (blodcentralen) i fyra veckor till. Hittills trivs jag väldigt bra! Förra veckan hade jag provtagning på patienter i två dagar vilket var super kul! Trodde att jag skulle vilja ha patienter och nu vet jag att jag vill det:) Hoppas bara man får ett sånt jobb...

I helgen hade jag en lugnt o skön helg. Promenad och sedan mat och film med Robert på fredagen. Och sedan filmkväll med min bästa Jenny i lördags. i söndags blev det filmkväll med Jenny och Robert då vi såg Sällskapsresan! Vi har sittningen med just det temat på fredag och vi behövde inspiration. Blev glatt överraskad över hur rolig filmen fortfarande är! Nästan bättre nu när det har gått några år:)


Trädkramare:) Under en promenad till stan för två veckor sen.


Jag & Robert :)

På återseende!

Kommentarer
teddy skrev:

Men va är du på blodcentralen eller?

Det är ju mitt område ju :) Jag älskar blodcentralen. Det var biomedicin du läste eller är jag helt ute och kör?

Jag älskar blodcentralen och mitt mål efter utbildningen är att bli blodgivare :)



kramis

2008-10-07 @ 19:07:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Jenny W skrev:

Fast när man vet att han är homosexuell i verkliga livet tar det lixom bort illusionen lite... men jag skulle kunna ha honom som kompis =) Tack för en underbart trevlig helg sötnos! Puss

2008-10-07 @ 20:32:46
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
Lina skrev:

vilken fin bild på dig och robert!

2008-10-07 @ 21:20:27
URL: http://pinkelina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0