Personalfesten på NH:)

Ikväll var det då dax för personalfest på Nationernas Hus! Var en väldigt trevlig kväll, med god mat, trevligt folk och en massa fest och sång!
Temat för min bargrupp var som sagt Biltillbehör... de andra bargrupperna hade teman som "Astrid Lindgren", "Monster", "Religoner". Tror ni mig om jag säger att vi var minst utklädda? Men det riktigt roliga var att ALLA faktist hade hittat på nåt! Men nästa gång ska vår bargrupp vara Pirater eller nåt annat tufft så vi också får spexa och leka lite:) Det kom iallafall Niklas och jag fram till.

273684-204
Gjorde ett halsband och örhängen av Ahlgrens godis "Biltillbehör", samt nåt bildäcks-godis, fyndigt värre;p

Anledningen att jag redan är hemma är den att min klasskompis Linda åker från Lycksele till Umeå imorgon enkom för att skriva vår poster. Ska bli riktigt skönt att bli av med den, för vi borde få den färdig. På kvällen blir det sen att fira Dannes Sofia som fyller år, med lite grillning samt bastu:)

På återseende! ♥

Kommentarer
Lina skrev:

haha, har du sängen i 160 också? fy vad avis jag blir i så fall!

2008-05-17 @ 08:11:06
URL: http://pinkelina.blogg.se
Johanna skrev:

Men vad fiffigt! *Hihihi* Verkligen fyndigt värre :)

2008-05-17 @ 13:27:05
URL: http://hannisey.blogg.se
Lina skrev:

haha, hade den varit 160 så hade du fått betalt och vi hade kommit upp å hämtat den, haha :) robin är ju norrlänning, så nån omväg förbi umeå kan man ju alltid ta, haha :D

2008-05-17 @ 16:38:20
URL: http://pinkelina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0