Roligheter i juni!

Nu har nästan hela juni svischat förbi! Förutom att vi har börjat jobba på Strömsholmsdjursjukhus respektive ABB, tänkte jag visa med en sammanfattning lite av allt det vi har hunnit med sen vi kom hit till Västerås!


I väntan på att mamma ska hämta oss i Uppsala.


Rhapsody in Rock i Västerås (8 juni). Födelsedagspresenter i efter- resp. förskott från mamma!


Promenad runt ön med Scooby:)


Jag och Robert på "Antons krog" i Trosa dit vi åkte helgen 13-14 juni för att kolla på min barndomsvän Boby och hans tjej Jossans cabareé på hennes föräldrars krog. I uppträdandet var även tre till med. Vi tältade i Jossans trädgård och vi hade verkligen en toppen helg där! Maten på kvällen var fantastiskt god! Och uppträdandet var jätte bra!

 
Boby in action!        Robert och Boby. På lördagen var det stor marknad i Trosa, dit vi gick och hittade lite smått och gott.


Midsommarafton på Almö-Lindö. Som traditionen bjuder spelade mamma och jag på traktorsläpet för alla ungar :) Och senare även runt majstången.

 
Dansbanan på kvällen:) I år var det riktigt ös och mycket folk! På natten var den några som badade på Östra bryggan:)


I lördags 28 juni var det Folkparkskväll på Lögarängen här i Västerås. En massa gamla svenska rockartister från när mamma var ung, Och vi följde med. Och vi har inte haft så kul på länge som vi hade i lördags! Först var det mexikanskbuffé och vi träffade en massa gamla bekanta till mig o familjen. Och sedan röjde gamlingarna på scenen! De hade mer energi än många 20-åringar kan jag lova! Som Robert sa: - Vi är födda i fel årtionde!
Från vänster till höger: Burken, Rock-Olga, Rock-Ragge och Little Gerhard.

På återseende! ♥

Kommentarer
Jenny W skrev:

Kul med bilder vännen! Va kul ni ser ut att haft det! kram/jenny

2008-07-01 @ 13:03:00
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
MalinLjM skrev:

Härliga bilder! Ha en trevlig sommar.



Malin LjM

2008-07-01 @ 14:59:31
URL: http://malinljm.blogg.se/
Mia skrev:

Fina bilder :)

2008-07-08 @ 21:36:23
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0