Brännbollsyran 08!

Så har Brännbollsyran 08 gått av stapeln! Och vilken yra det blev!
Två vunna matcher av fyra var ett riktigt bra resultat, om man jämför med förra årets...hmm...:p
På kvällen blev det grillning med gänget och sedan drog vi runt och kollade läget (kaoset) på Fysikgränd. Blev ändå en hyfsat tidig kväll för mig och Robert, eftersom jag hade hållit igång sedan 8 den morgonen.

Lördagen ägnades åt återhämtning och om jag inte riktigt kände mig som en pensionär på fredagen så gjorde jag det definitivt på lördagen!! Rullade praktist taget ur sängen och staplade runt som en stel pinne hela dan, ajaj vilken träningsvärk!
Senare igår träffade jag min vän Martin från Luleå. Över ett år sedan vi sågs senast, men han är en sån där vän som man har kvar även om man inte ses och hörs så ofta:)

273684-221 
2008 "Hips To Be Square"     

273684-220
2007 "Visst, Super Mario"        
                                                                      
273684-222
Ett trött men lyckligt lag efter två segrar och två förlorade matcher. En pensionär har irrat bort sig på detta kort, men istället har två tillkommit:)

 
Lite bränd...eller lite och lite...det sura är att jag hade med solskyddsfaktor, men eftersom det hela tiden blåste lite kände man inte att solen tog utan det var snarare lite kallt. Och då gick det så här:) 

273684-225
Och, nej jag är inte generad, jag är solbränd! Med betoning på BRÄND!

På återseende! ♥


Kommentarer
Anonym skrev:

blodcentralen är verkligen en jätte rolig plats att arbeta på och vi trivs allihopa i laget!
Man jobbar ju med friska personer och ingen sjukhusavdelning... Gött!!!
Vilka mysiga bilder ni tagit :) Stackare som blivit så bränd - det ser ut att göra ont :(
Hoppas du haft en fin helg hur som och får en bra start på den nya vecka n:)

2008-06-01 @ 18:38:21
URL: http://caitlin.blogg.se
Ellen skrev:

Det var en bra dikt, det är så skönt när man hittar ord som beskriver det man känner för det är så svårt att hitta dom själv! hoppas det är bra med dej, det är olika med mej men idag är en glad dag =)

kramar

2008-06-02 @ 11:11:09
URL: http://ellfer.blogg.se
MalinLjM skrev:

ajajaj, viljen solbränna, men ni har klätt upp er fint till brännbollen! Bra namn på laget också.
MalinLjM i USA

2008-06-02 @ 18:55:23
URL: http://malinljm.blogg.se
bodja skrev:

yran var grym

2008-06-02 @ 22:05:00
URL: http://210grader.blogspot.com/
Maria skrev:

Hej Malin! Tack för din snälla kommentar. Jag hoppas också att vi ses i sommar, visst skulle du sommarjobba här? Vilken bränna du fått, jag lider med dig! Ha det så bra. Kram!

2008-06-04 @ 20:56:04
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0