Nyårsafton 07 i Västerås!

Då var vi då hemma i Umeå igen. Den 29:e dec tog vi då tåget ner från Kiruna till Uppsala, vilket gick lättare än vi hade föreställt oss. Där hämtade mamma och Scooby oss och sedan bar det av till Västerås och kinamaten vi så länge hade längtat efter!
Dagen efter var det nyårsafton som firades enligt tradition hos Rickard och Tottis och det blev en riktigt trevlig tillställning med poker, fotografering, champange och fest!

Resten av veckan har vi mest tagit det lugnt, hälsat på farfar och lite andra bekanta.
En o annan film har avverkats och en sväng på stan hann det också bli.
Ett mycket trevligt lov som tog slut alldeles för fort som vanligt.

273684-91
Bamsekram i badrummet med mamma:)

273684-93
En riktig pokerhaj på nyårsafton var jag!

273684-92
Robert och jag vid tolvslaget!

273684-89
Så här dricker min kära katt Trisse! Han är inte riktigt som andra katter... Han dricker BARA under kranen när vattnet rinner, riktigt färskt ska det vara:) Dessutom genom att dra tassen igenom o sedan slicka på den! Men jag tror han mest tycker det är roligt:)

273684-90
Molly har en lite mer avslappnad stil än de flesta:)

På återseende!

Kommentarer
Johanna skrev:

*Hihihii* Så söta katter! :D

2008-01-07 @ 12:15:07
URL: http://hannisey.blogg.se
Sarah skrev:

så söt kisen är när den dricker ur kranen :)

2008-01-09 @ 11:06:25
URL: http://bejbiboo.blogg.se
Jenny W skrev:

Jättefins bilder! Kram!/Jenny

2008-01-09 @ 11:07:57
URL: http://jennyolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0