Härlig vecka och roligt slut!:)

Den här veckan har jag verkligen fått mycket gjort! Eftersom jag hela veckan innan låg sjuk i hög feber, blev det till att jobba desto effektivare denna vecka. Har under veckan bl.a laborerat 2 gånger med Ida, skrivit våran labrapport, gjort mitt case, haft en redovisning jag låg efter med, haft möte med en lärare plus de vanliga föreläsningarna. Kanske inte verkar så mycket men det är det. Känns skönt att beta av lite efter hand. Veckan slutade mycket trevligt också. I fredags kom Roberts brorsa Danne med sin tjej Sofia hit och vi hade raclettemiddag vilket blev mycket lyckat och väldigt gott! Sedan spelade vi TP i 4,5 timme:)

I lördags var det bara upp o diska för kl fyra kom klassen hit på Singstarförfest innan våran Återspark på Villan med temat: "Klä dig efter din hatt". Mycket lyckat tema och kvällen var väldigt trevlig!

I söndags strålade solen och jag och Robert tog en skön långpromenad tillsammans.

Dessvärre fick jag i torsdags, två dar efter sista penicillintabletten, tillbaka min envisa hosta... Och i söndags kväll kände jag mig hängig och hade dessutom lite feber visade termometern... Så i natt har jag hållit både mig och Robert, och säkert våra grannar också, vakna halva natten. Inte kul alls... Så idag ringde jag vårdcentralen för o höra mig för om det kan vara så att alla baciller kanske inte dog av penicillikuren, men hon tyckte jag skulle avvakta och hålla koll på febern...

Känns faktist lite jobbigt. Jag som var så på gång igen! Har dessutom tenta på fredag så nu är det bara o kurera med honungsvatten och hostmedicin. Det kanske är influensan iallafall...?

Här kommer iallafall några bilder från i lördags:) Alla i klassen är med på åtminstånde ett kort. Håll till godo!

273684-97
Malin som soldat!

273684-105
Moa i finhatt och Ida som cowboy!

273684-103
Sandra som sjungande golfare!

273684-102
Hanna som pirat.

273684-101
Simon från Mekkiko:)

273684-104
Olle var Emil i Lönneberga! Mycket fyndigt!

273684-99
Jag o Ida under sittningen!

273684-100
Malin, Ida, Johanna och Marina! Jag kunde tydligen inte
nöja mig med en hatt här;P Papphatten är mitt pris som
Årets Fadder! Mycket hedrande:)

273684-106
Jag och Jenny som Miss Universum. Klart man inte kunde
hålla sig från o pussa lite på nån som är så fin!;)

På återseende!

Kommentarer
Jenny W skrev:

Härliga bilder du fått till! den på oss är supersöt! puss puss my darling

2008-01-28 @ 22:15:42
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Johanna skrev:

Vad fina bilder! Den i spegeln blev ju riktigt lyckad =) Hoppas pluggandet går bra och hoppas att tentan går ännu bättre! Kram kram!

2008-01-29 @ 19:43:41
URL: http://hannisey.blogg.se
Karina Sebbas skrev:

Aj då, jobbigt att vara sjuk, hoppas inte att det är flunsan! Själv har jag knarkat halstabletter i två dagarna, vägrar bli sjuk :)

Vårt bröllop kommer att gå på nästan 80 000kr. Då har vi lyckats snåla lite här och var. Tyvärr blir allt dyrare när det heter "bröllop" hos t.ex catering, frisör, florist, mm. Om festen hålls utanför Sthlm så blir framförallt priset på middagskuvert mycket mindre. Funderar du och din pojkvän på att gifta er? :D
Ha det gott!

2008-01-30 @ 23:13:07
URL: http://fager.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0