Sista dagen...

som 23 åring. Imorgon fyller jag 24 år:)
Idag skrev jag tenta i hematologi. Kunde allt (eller nästan allt) som ett rinnande vatten kvällen innan. Jag kan inte påstå att det gick dåligt, men vissa frågor hade jag kanske inte förväntat mig... borde ha gått vägen iallafall, men säker kan man aldrig vara. Håller tummarna för att det gick bra, för ännu en omtenta orkar jag inte med just nu.

Ikväll har jag myskväll med mig själv:) Köpte pizza och cola och nu ska jag strax ge mig på smågodiset jag köpte också. Det här är jag värd efter veckans slit i skolan:)

273684-107
Promenad runt Nydalasjön förra helgen.

På återseende!

Kommentarer
Familjen Calzone skrev:

Grattis på 24-årsdagen från family-five in Vallentuna!

2008-02-02 @ 17:22:41
Johanna skrev:

Grattis i efterskott gumman! Hipp hipp hurra hurra hurra :)

2008-02-03 @ 13:56:36
URL: http://hannisey.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0