Bloggdesign!

Som några av er kanske såg när ni gick in på min blogg har jag börjat ändra lite på designen! Riktigt kul är det men det tar en massa tid att testa olika färger, textstilar o.s.v.
Kanske kommer se lite knasigt ut i början men resultatet tror jag kommer bli bra:) Ni får kika då och då och gärna ge mig tips på hur den kan se bättre ut:)

Imorgon har jag omtenta i Sjukdomslära... känns inte toppen precis. Ska göra mitt bästa som vanligt och räcker inte det, så är det förhoppningsvis inte så mycket som måste läsas in till nästa gång. Det är min filosofi och den funkar för att jag inte ska bli totalt sönderstressad inför tentorna.

På återseende!


Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Svar: Vad roligt att du använder min blogghjälp! Det är riktigt roligt när man väl kommer igång ;)

2008-02-22 @ 22:42:59
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Jenny W skrev:

Lycka till imorgon vännen! Det här fixar du! Kram!/Jenny

2008-02-22 @ 23:48:10
URL: http://jennyolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0