De senaste dagarna

I fredags var det luciafirande i skolan. Tradition som några av oss i klassen har gått på tre år i rad. Det var verkligen jätte fint och efteråt var det gott lussefika som skolan bjöd på:)

Därefter gick jag och Ida ner på stan. Träffade Robert och köpte de sista julklapparna. På kvällen kollade vi Madagaskar 2 och bara hade det mysigt:)

Igår lördag, hade vi julklappsbyte med Roberts bror och hans tjej. Vi lagade tacos, öppnade julklapparna, spelade spelet de fick samt TP 20 år i några timmar. Riktig trevlig och rolig kväll:) Dessvärre blev jag pang förkyld på kvällen! Ont i halsen, nyser, snorar o.s.v. Gick och la oss redan tolv (tidigt med tanke på när vi gick upp:p) men sov ändå till tio i morse. Inte mår jag bättre heller:(  Så nu blir det kurering för hela slanten. Tyvärr fick jag ställa in min o Jennys fikadate idag. Känns viktigt att jag blir bättre så jag orkar den här sista veckan i skolan inför julledigeheten. Den kommer tyvärr bli allt annat en lugn.....

Trevlig tredjeadvent till er alla:) kram

Kommentarer
Jenny W skrev:

Krya på dig stumpan! Puss

2008-12-14 @ 14:35:03
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

åh vad mysigt med luciafirande! jag såg inget alls jag tyvärr...

hoppas att du kryar på dig nu till jul tjejen!



kramar

2008-12-14 @ 17:08:24
URL: http://evelinas.blogg.se/
Jenny W skrev:

Ja, det hoppas jag verkligen att vi kan få till vännen!! Puss

2008-12-14 @ 20:37:15
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
Johanna skrev:

Sv: Jo, jag giller den låten, men det hjälpte inte så mycket nu. Texten fick mig bara att bli ledsen :( "I dont care about the presents.... all I want for christmas is you..."



Vad trist att du inte mår bra. Hoppas det snabbt blir bättre. Mycket sömn och vätska, både varm och kall, brukar hjälpa, så det är nog bra att du vilar. Kram kram!

2008-12-15 @ 16:44:08
URL: http://hannisey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0