Ratatouille och myskväll!

Idag var första dagen i Umeå efter att inte ha varit hemma på nästan tre månader! Borta bra men hemma bäst stämmer ganska bra faktist... Har varit hemifrån så länge att jag inte längre hittar i mitt egna kök! Fick leta efter både skärbräda och smörkniv idag! Men nu har jag sakta men säkert börjat hitta här hemma igen:)

Ikväll blev det till att ha myskväll med mig själv, men det har varit riktigt mysigt faktist. Robert är med Henrik på Origo och äter buffé och partar lite grann. Själv har jag tänt en massa ljus, druckit te och kollat på Disneys Ratatouille som jag har velat se länge, och den var riktigt rolig och himla söt:) Hade ingen text, så jag fick träna min engelska, och måste säga att jag är överaskad över hur bra engelska jag kan nu för tiden! Gjorde mig lite extra glad!

Imorgon är det dax för min omtenta i Immunologi... Har inte så jätte stora förhoppningar den här gången. Efter 9 veckors sommarjobb och sen 1,5 vecka på mig att plugga kanske man inte har så stora förhoppningar... Var verkligen tvungen att vara helt ledig i några dagar (blev 5) innan jag orkade ta tag i plugget och då hade jag bara 4 dagar kvar... var av en var resedag (tåg i 8 timmar till Umeå). Så, ja, vi får se hur det går... Om inte annat fixar jag den nästa gång!:)


På återseende! kramar ♥

Kommentarer
Johanna skrev:

Man behöver sådana myskvällar för sig själv ibland, stärkande :) Hoppas det gick bra med tentaskrivandet! Kram kram!

2008-08-27 @ 13:44:49
URL: http://hannisey.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0