Finns det några läsare kvar?

Hej kära läsare! Såg just att det är ÖVER en månad sedan jag senast skrev!!
Sommaren gick så fort, jobbet tog så mycket tid och på slutet skulle allt som inte hunnits med, hinnas med och nu sitter man här en månad och fyra dagar senare i Kiruna!

Hoppas på att jag ska bättra mig till hösten, när dagarna blir lite mer ordnade och man får tillbaka sina vanliga rutiner:) På måndag tar vi tåget ner till Umeå, den här veckan kommer bara att tillbringas i Kiruna med återhämtning som prio ett! Kände under slutet av sommaren att jag började bli riktigt sliten, vilket inte är en bra känsla inför näst sista terminen i Umeå! Så jag ordinerade mig själv vila i en vecka. Allt annat får vänta ett tag, viktigast är ändå att jag inte går ner mig totalt och blir sönderstressad innan jag ens hunnit börja skolan!

Känner mig iallafall mycket bättre och mer utvilad nu än på länge.

Vi ses i Umeå om mindre än en vecka! Kramar ♥


Kommentarer
Jenny W skrev:

Ja, jag är alltid kvar =) Saknar er och längtar till nästa helg! Kram

2008-08-23 @ 11:50:18
URL: http://jennyolivia.blogg.se/
Malin skrev:

Jadå, jag är kvar. Hoppas ni fick en fin sommar. Det fick vi inkl. 4 veckor i Skåne. Nu är vi tillbaka i USA och älste killen skall börja skolan!



Malin i Maryland

2008-08-23 @ 20:53:15
URL: http://malinljm.blogg.se/
Anonym skrev:

vi finns kvar.:)

kram

2008-08-25 @ 01:01:32
URL: http://jema84.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0