Mycket nu...

Eller mycket o mycket... Är ju relativt.
Men den här veckan har det, förutom skola varje dag, varit lite pysslande hemma, tvättstuga, fixa kontrakt på nya lägenheten, med mera. Dessutom har jag kommit igång med NH och nationslivet igen, vilket känns jätte kul!
Jobbade buffé i onsdags 16-22, stod mest i baren, vilket ju alltid är roligast!

Jag har också hunnit göra sånghäften till programmets insparkssittning på Villan på lördag! Kände mig faktist lite duktig när jag fick alla sidor och stämma när jag hade skrivit ut. Är lite pysslande med det, men det är kul.

Imorgon är första labdagen av 6. Är en långlab som kommer hålla på hela nästa vecka. Hoppas bara man inte gör nåt fel sista dagen...

På kvällen ska jag gå som BC (barchef) lärling på NH. Jobbar från kl 17 tills...ja, när allt är klart o vi känner för o gå hem:)
Lördag sittningen o på söndag har jag min allra sista städvecka i korren!
Återkommer med förhoppningsvis fina kort från sittningen senare!

På återseende!

Kommentarer
Anonym skrev:

Turkiet. Gömmer svaret här :) Top secret.

2008-05-21 @ 22:23:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0