Jag + Robert + lägenhet = sant!

Då var det klart! Den första november blir jag och Robert sambos! Fick idag en 2:a på 60 kvadratmeter här på Ålidhem. Skönt också att inte behöva flytta så långt. Och gu va skönt det ska bli med ett eget kök! Finns inte ord för det. Faktist. Just nu är det så himla odiskat, skitigt o allmänt peckligt i både Roberts och min korre, så ett eget kök kommer kännas som ett paradis!
Blir väldigt spännande att flytta ihop också. I och för sig har vi ju som bott ihop hela våren o halva sommaren, men ändå, nu är det på riktigt! Hade ju liksom lovat mig själv att inte träffa någon under tiden jag pluggar klart och absolut inte flytta ihop med någon! Men då visste jag ju heller inte att jag skulle träffa underbara Robert:) Jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig:) Tror det kommer bli jätte bra!

Igår fick jag dessutom reda på att omtentan i Mikrobiologi är godkänd! Underbart! Nu kan man koncentrera sig helt o hållet på den nya kursen. Som för övrigt inte verkar helt lekande lätt.... Men men, ska väl gå det också.

På återseende! /En mycket lycklig Malin som tycker livet är härligt!

Kommentarer
Moa skrev:

Jag sa ju det, det är din tur att ha lycko-vecka nu!

2007-09-14 @ 08:38:38
Henrik skrev:

Hej! Jag köpte dem på IKEA !:P HAHAHA Jävligt fina faktiskt.... Jag är supernöjd..
Får gratulera till att du och Robert har flyttat ihop..:D va roligt för er! Många lyckönskningar från mig!
kram! /Henke

2007-09-24 @ 16:04:02
URL: http://jema84.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0