Power Meet 2007 fredag

Så har då årets upplaga av Power Meet börjat! Den 30:e gången i ordningen.
Mamma och jag satt som utlovat bänkade efter Lögarängsrakan och kollade när finbils cruisingen drog igång (bara de finaste, speciellt utvalda bilarna fick vara med, 200 st till antalet).
Sedan startade den "vanliga" cruisingen där man kan få se i princip vad som helst! Men mestadels fina gamla bilar.
image4
En av alla fina bilar jag inte skulle ha något emot att äga!:)

Senare på kvällen fick jag även se crusingen "inifrån"!:) Brukar varje år ha turen att få åka med några vi känner. Så även i år. Kul som vanligt, och sent blev det också, 3 var jag hemma. Ikväll kommer jag förhoppningsvis ha turen att få plats i deras bil igen, men ikväll blir det nog lite tidigare, men man ska aldrig säga aldrig, är ju bara Power Meet i stan en gång om året!:)

På återseende!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0