Jullov!

Då har det då äntligen blivit jullov! Men så fort hösten gick! Den bara svischade förbi... Alla kurser godkända förutom den sista... Så den 12 januari har jag omtenta i immunologi. Och veckan efter det är det tenta på pågående kurs i Sjukdomslära. Och däremellan ska en hemtenta in efter nyår... Så ja, du hör ju hur mitt så kallade lov kommer bli... Men men, är inte så mycket att göra åt. Jag slipper iaf gå upp tidigt varje morgon, sitta i skolan hela dagarna och kan istället göra lite som jag vill, och bara det känns väldigt skönt.
På fredag åker jag och Robert tåg upp till Kiruna där julen ska firas. Ska bli spännande och kul att få åka bort lite och träffa Roberts familj och att dessutom få fira jul med Robert:) Där blir vi ca en vecka och sedan bär det av med det miljövänligaalternativet igen till Uppsala där mamma kommer att hämta oss, så där en 17 timmar senare, vilket är tiden det tar... Ujuj, men vi har liggvagn iaf och jag ser, tro det eller ej, framemot att få åka tåg så länge:)
Sen blir det alltså en vecka över nyår hemma i Västerås.

Mycket resande och en hel del plugg, men lite avkoppling o härlig ledighet ska jag också ha:)

Stressa nu inte för mycket de sista dagarna innan julafton. Det blir jul i år ändå, jag lovar.

273684-78
Under en promenad till MAXI i vintras.

På återseende!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0