Fredag....i Aten.

Vi borjar denna rapportering med att revidera lite felaktig information angaende sondagen; Vi har andrat sondagens resmal fran Kreta till Naxos da det inte fanns nagra rimliga hotell kvar pa Chiro samt att hotellet vi bokat var pa en helt annan o, en cirka 50 nautiska mil darifran (Eller ca 5 timmars farjefard darifran) :P. Aja, sa det blir Naxos, 4 natter pa ett pensionat vid saint Georges strand och sedan 4 natter pa on Paros. Sa vi far ge upp varan stravan att inkrakta pa Jennys semester och forsoka ha roligt pa egen hand :P

Just det ja, det var dagen jag skulle beratta om.....sa forsok inte fly, detta inlagg ar inte over. Idag gick vi ner pa stan med flera uppdrag, dessa var att inhandla de obligatoriska presenterna till diverse familjemedlemmar och vykort. Sedan spracker man resebudgeten med presenter till sig sjalv. Resultatet? Jajjamen, vi lyckades efter en sisadar 5 timmar pa stan, sicket slit :P men det var det vart. Fyndat rikligt faktiskt. Men for att inte forstora overraskningarna sa ni far gissa er fram till vad det kan vara.

Forovrigt anser jag att Kartago bor forstoras. Nej, jag har faktiskt en sak att fortalja, Malin inhandlade en mycket fin fotlank som har dragit till sig blickar hela dagen.

Och sa, ar snart detta inlagg slut, men forst nagra bilder fran Aten;
image21image22image23image24image25

//Kaegglan *Denna gang har Malin bara fixat med tva ord*

Kommentarer
Stefan F skrev:

Åh! vad avis jag blir! Det ser ju hur mysigt ut som helst.
PS. vi har fått en till korridorare! Mikael, å du kommer garanterad att gilla honom!
/kram

2007-08-17 @ 21:05:11
URL: http://stefanflod.blogspot.com/
Malin Lj skrev:

Jag blir så avundsjuk, det ser så mysigt ut.Puss o kram, mamma Eva Hälsningar till Robert oxå

2007-08-18 @ 12:29:47
URL: http://malinlj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0